Hetedik nap: Bari, 25 fok

Erős hullámzás volt egész éjjel, így mindenki végig fenn volt, vagy ágyban, vagy a fedélzeten ücsörögve. Hajnalban nagy kereskedelmi hajók keresztben előttünk és mögöttünk, a tenger 3-4esre váltott délelőttre. Mindenki tudott egy keveset aludni reggel, Geri délben kelt, ő feküdt le reggel 7 körül. Nagyon elemében volt és nagyon éhes, így megtámadta a  hűtőt kaja után kutatva. 16 óra körül értük el Bari kikötőjét, beérve az első Marinából elküldtek, hogy nincs hely, utána követve egy kis vitorlást a templom felé ki tudtunk kötni a Lega Navale Bari Marinában, ami egy kis evezős klub volt  35 Euroért. A kikötés simán ment, majd mindenki rohant zuhanyozni a forró víz alá. A kapitánynak délelőtt óta fejfájása volt, így 17 körül egy jó sült krumpli és csebab sütés után azonnal ledőlt, és reggelig fel se kelt. Mi még mostunk néhányat és lesikáltuk a hajót, mert a mooring kötél összesározta. Le ellenőriztük a spannereket, hogy nem lazult-e ki valamelyik. Már tervezgetjük a másnapot is. Tankolás és motortérből egy pici víz eltávolítása, kormánykerék bezsírozása, mert néha nyikorog. Estére erősödött a szél és csúnya felhők jöttek, de szerencsére nem esett.