Hatodik nap: Marina Kremik-Vis, 25 fok

Gyönyörű napsütéssel ébresztett a reggel. Korán keltünk mivel 8-kor a vámosokhoz voltunk hivatalosak a hajó kiléptetés ügyében. A kikötőben sikerült elintézni mindent, nem vesztettünk időt. 8.30-kor végre kifutott az Eldorado hosszú és kalandos útjára.

A tenger sima, szél alig, irány Vis. Dél körül fokvitorla cserét végeztünk, 40 perc alatt sikeresen lett is végrehajtva. Majd a hajóban kellett összehajtogatni a hatalmas vitorlát. Egy élvezet volt. Vis előtt eldöntöttük, hogy mégsem kötünk ki, mivel már kiléptettek minket, így megyünk tovább. 2-3-as tenger , 20.9 fokos víz és napsütés továbbra is. Menet közben egy diesel töltést is megejtettünk menetben. Közben senkinek sem volt jó a gyomra, így csak ropit és kekszet eszegettünk. Reggeltől egész délután 5-ig motoroztunk vitorlával, majd pillangózni kezdtünk, és motor nélkül 5,1-el haladtunk. Este 9 körül szedtük le vaksötétben a pillangót, kapcsoltuk be a motort újra. Az őrségeket viszonylag betartottuk, de így is kettesével voltunk fenn reggelig. Éjjel fel-le hullámokon át lovagolva a kapitány eldöntötte, hogy Bariban kötünk ki, mert ott lehetünk másnap délután 4-re, míg Brindisit csak éjjel 2-re érnénk el. Aminek éjszaka el kellett repülnie, az elrepült, aminek törni kellett, az el is tört. Jelen esetben egy üvegpohár landolt a padlón. A kapitány azt  úgy sem szerette.